Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Przetarg na dostawę nici chirurgicznych

SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony z siedzibą w Częstochowie przy ulicy Mirowskiej 15 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na dostawę nici chirurgicznych, siatek, staplerów oraz taśm chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego z siedzibą w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15

(Kod CPV –33.14.11.21-4, 33.14.20-7, 33.16.90.00-2).

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie Zamawiającego www.zsm.czest.pl, lub do pobrania w siedzibie Zamawiającego (pawilon „G” Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 14), bądź przesyłką pocztową.

Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktu z Oferentami są:

§ W sprawach dot. przedmiotu zamówienia

Kierownik Apteki   Elżbieta Chmielewska tel. 34/370 22 25

Kierownik Działu Logistyki   Cezary Kołek         tel.34/ 370 21 25

§ W sprawach formalnych

Sekcja Zamówień Publicznych Grażyna Harciarek          tel. 34/ 370 21 35

Oferty należy składać w siedzibie SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie, ul. Mirowska 15 (pawilon „G” Sekretariat pok. nr 17).

Termin składania ofert upływa w dnia 25.08.2010 r.  godz. 1000

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.08.2010 r. godz.1030 w Sekcji Zamówień Publicznych SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ulicy Mirowskiej 15 (pawilon „G” pok. nr 14).

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na poszczególne pakiety.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani udzielenia zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.

Kryterium oceny:             Cena            – 100%.

Termin realizacji –12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wysokość wadium – Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, Wykonawcy występujący wspólnie), który spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 PZP, dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje;

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej,

i wobec których brak jest okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia na mocy art. 24 ust. 1 I 2 ustawy PZP oraz spełniają warunki szczegółowo określone

w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”

w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych SIWZ.

Dokumenty i oświadczenia będą badane pod względem formalno – prawnym, pod względem kompletności, aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego.

Ogłoszenie o przetargu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia  09.08.2010 r. pod numerem  214077 – 2010.

 

Zatwierdził:

z up. Dyrektora Z-ca Dyrektora

ds. Eksploatacyjno –Technicznych

Piotr Kaczmarczyk

Załączniki:

  • https://www.zsm.czest.pl/przetargi/2010/lipiec/spec_nici.pdf
  • https://www.zsm.czest.pl/przetargi/2010/lipiec/nici_pak_1.pdf
  • https://www.zsm.czest.pl/przetargi/2010/lipiec/nici_pak_2.pdf
  • https://www.zsm.czest.pl/przetargi/2010/lipiec/nici_pak_3.pdf
  • https://www.zsm.czest.pl/przetargi/2010/lipiec/nici_pak_4.pdf
  • https://www.zsm.czest.pl/przetargi/2010/lipiec/nici_pak_5.pdf
  • https://www.zsm.czest.pl/przetargi/2010/lipiec/nici_pak_6.pdf
  • https://www.zsm.czest.pl/przetargi/2010/lipiec/nici_pak_7.pdf
  • https://www.zsm.czest.pl/przetargi/2010/lipiec/nici_pak_8.pdf

Wyjaśnienia:

  • https://www.zsm.czest.pl/przetargi/2010/lipiec/wyj_nici1.pdf