SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony w Częstochowie
zatrudni Inspektora/Specjalistę ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony, ul. Mirowska 15, 42-200 Częstochowa
Wymagania:
- Wykształcenie średnie/wyższe, preferowane kierunki o profilu prawo, administracja, ekonomia;
- Dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych;
- Minimum 3 lata doświadczenie udokumentowane świadectwem pracy przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego – (preferowane doświadczenie w placówkach SP ZOZ)
- Umiejętność redagowania pism urzędowych;
- Umiejętność pracy pod presją czasu, obowiązkowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
- Samodzielność i dobra organizacja pracy;
- Zdolności komunikacyjne;
- Biegła obsługa komputera, dobra znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętności organizacyjne;
- Umiejętność sprawnej pracy w zespole;
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do ustawy, wewnętrznymi uregulowaniami, w tym w szczególności: przygotowywanie i prowadzenie postępowań progowych i podprogowych, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji, prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi
- Prowadzenie protokołów z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Udział w pracach komisjach przetargowych;
- Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz jego aktualizacji;
- Przygotowywanie i publikowanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych (do UZP i innych jednostek);
- Współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu;
- Obsługa platformy zamówień publicznych w zakresie publikacji ogłoszeń, prowadzenia postępowań itp.);
- Bieżące opiniowanie, zatwierdzanie i rejestrowanie wniosków zakupowych,
- Współpraca przy sporządzaniu pism, projektów umów, odpowiedzi na ewentualne odwołania wykonawców;
- Archiwizowanie postępowań przetargowych;
- Prowadzenie rejestrów postępowań i umów postępowań zawartych w trybie ustawy PZP;
- Prowadzenie rejestrów umów podprogowych oraz rejestrów wniosków związanych z wydatkowaniem środków publicznych;
- Opisywanie faktur pod kątem zgodności z ustawą PZP (podstawa prawna);
- Sporządzanie pism do organu założycielskiego związanych ze stosowaniem bądź nie klauzul społecznych przy udzielaniu zamówień publicznych
Wymiar czasu pracy: cały etat (preferowana umowa o pracę), możliwe inne formy zatrudnienia.
Telefon kontaktowy w sprawie rekrutacji: 34/370-21-39
Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny można przesyłać za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: sekretariat@zsm.czest.pl, składać osobiście w Kancelarii Szpitala lub przesyłać pocztą na adres Szpitala: ul. Mirowska 15, 42-200 Częstochowa.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2019.1781)”