dot. postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup niezbędnego sprzętu komputerowego dla systemu zarządzania II Etap realizowany w ramach „Miejski Szpital Zespolony – Informatyzacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie”
Informujemy, że w wyniku przeprowadzonej oceny złożonych ofert na zakup niezbędnego sprzętu komputerowego dla systemu zarządzania II Etap realizowany w ramach „Miejski Szpital Zespolony – Informatyzacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie” przy ul. Mirowskiej 15, wybrano najkorzystniejszą ofertę.
Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma:
WEBTA
Tomasz Bejm
ul. Zielona 2 A Łojki
42 – 290 Blachownia
cena netto oferty – 177.275,02 PLN
cena brutto oferty – 216.275,53 PLN
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej: Cena – 100 %
Ilość punktów przyznana ofercie – 100
Uzasadnienie wyboru:
Jedyna złożona oferta w postępowaniu, spełniająca wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawa prawna dokonanego wyboru:
art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych
Podstawa prawna powiadomienia;
art. 92 ustawy – Prawo zamówień publicznych
W prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucona żadnej oferty.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa w dniu 11.10.2010 r. w związku zaistnieniem przesłanek art. 94 ust 2 pkt. 1 a Pzp.
Podpisał:
Z upoważnienia Dyrektora
Z-ca Dyrektora
ds. Eksploatacyjno – Technicznych
Piotr Kaczmarczyk