Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wyniki przetargu na środki czystości

dot.             postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie „zapytania o cenę” na dostawę środków czystości, worków foliowych, ręczników papierowych padów i mopów do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego z siedzibą w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15.

Informujemy, że w wyniku przeprowadzonej oceny ofert na dostawę środków czystości, worków foliowych, ręczników papierowych padów i mopów do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego z siedzibą w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 wybrano oferty najkorzystniejsze na poszczególne pakiety:
Pakiet Nr 2
Merida Sp. z o.o.
z siedzibą we Wrocławiu ul. Karkonoskiej 59
Oddział w Częstochowie przy ul. Krakowskiej 45
Cena netto:  54.720,00 PLN
Cena brutto: 66.758,40 PLN
Ilość punktów przyznana ofercie -100
W prowadzonym postępowaniu oferty złożyły jeszcze następujące firmy:

Higma Service Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Gosławickiej 24, 35-446 Opole

Cena netto: 72.120,00 PLN, Cena brutto: 87.986,40 PLN

Ilość punktów przyznana ofercie – 75,87.

Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe JKT Tadeusz Kozina z siedzibą przy

ul. Okrzei 11/3, 44- 100 Gliwice

Cena netto: 77.616,00 PLN, Cena brutto: 94.691,52 PLN

Ilość punktów przyznana ofercie – 70,50.

Pakiet Nr 4

Higma Service Sp. z o.o.

z siedzibą przy ul. Gosławickiej 24, 35-446 Opole

Cena netto: 11.150,88 PLN, Cena brutto: 13.604,07 PLN

Ilość punktów przyznana ofercie – 100

W prowadzonym postępowaniu ofertę złożyła jeszcze firma:

Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe JKT Tadeusz Kozina z siedzibą przy
ul. Okrzei 11/3, 44- 100 Gliwice

Cena netto: 13.999,44 PLN, Cena brutto: 17.079,32 PLN

Ilość punktów przyznana ofercie – 79,65.

Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta na pakiet, spełniająca wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia
z najniższą ceną, przy jedynym kryterium wyboru ofert (cena100%)

Podstawa prawna dokonanego wyboru:

Art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych.
Pakiet Nr 1
Postępowanie w Pakiecie nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień Publicznych.
Uzasadnienie Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 3 ustawy PZP bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę brutto – 95.000 PLN, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w pakiecie Nr 1.Na w/w pakiet wpłynęły dwie ważne oferty złożone przez: Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe JKT Tadeusz Kozina z siedzibą przy ul. Okrzei 11/3, 44- 100 Gliwice na kwotę brutto: 166.951,77 PLN Higma Service Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Gosławickiej 24, 35-446 Opole na kwotę brutto: 126.727,05 PLN. Cena złożonych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Pakiet Nr 3

Postępowanie w pakiecie nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień Publicznych.

Uzasadnienie
Na Pakiet nr 3 została złożona tylko jedna ważna oferta.
W prowadzonym postępowaniu wykluczono jednego Wykonawcę, a jego oferta na Pakiet Nr 4 została uznana za odrzuconą:  PW BIELMARK z siedzibą w Bielsku Białej przy ul. Bystrzańskiej 29B
Podstawa prawna wykluczenia:
Art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
Uzasadnienie:
W złożonej ofercie brak było dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Brakujące dokumenty nie zostały uzupełnione pomimo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.
Podstawa prawna odrzucenia ofert: Art. 24 ust.4 w powiązaniu z art. 89 ust.1 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień Publicznych
Uzasadnienie: Zamawiający ma obowiązek odrzucić złożoną ofertę przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.

W prowadzonym postępowaniu odrzucono jedną ofertę złożoną przez:

 

PPH INTER TEAM z siedzibą w Rybniku przy ul. Żorskiej 18 B, 44-203 Rybnik
Podstawa prawna odrzucenia:

Art. 89 ust.1 pkt 2 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień Publicznych.

Uzasadnienie:

Wykonawca w Pakiecie Nr 1 na poz. 2 i 4 oraz 3 i 5 zaproponował jednakowe preparaty
o takich samych nazwach, ale w różnych cenach za 5 l. i 1 litr.

 

Według uzyskanych wyjaśnień Wykonawcy w Pakiecie Nr 1 w poz. 3 i .4 doszło do omyłki asortymentowo – cenowej, której to nie można poprawić na podstawie art. 87 ust.2 ustawy PZP i w wyniku, której zaoferowane środki nie odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wSIWZ.
Podstawa prawna powiadomienia:
Art. 92 ustawy z dnia 20 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych.


ZATWIERDZIŁ:

z up. Dyrektora
Z-ca Dyrektora
ds. Eksploatacyjno – Technicznych
Piotr Kaczmarczyk