Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

34 370 22 22
sekretariat@zsm.czest.pl
e-rejestracja
Search

Zespół ds. osób ze szczególnymi potrzebami

Katarzyna Wróblewska – Koordynator ds. osób ze szczególnymi potrzebami nr tel. 034 370 21 33
Adrian Guła – Koordynator ds. dostępności cyfrowej nr tel. 034 370 21 12
Beata Kozłowska – tłumacz języka migowego nr tel. 034 370 23 81

Członkowie Zespołu:
1. Przewodniczący: Katarzyna Wróblewska – BHP
2. Tomasz Kurek – Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta
3. Joanna Kopiec – Sekcja Organizacyjna i PR
4. Adrian Guła – Sekcja Teleinformatyki
5. Tomasz Kowalik – Dział Techniczny
6. Beata Kozłowska – Oddział Wewnętrzny

Do zadań Koordynatora ds. dostępności należy:
1) Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;
2) Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobo ze szczególnymi potrzebami;
3) Monitorowanie działalności podmiotu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Do zadań Koordynatora ds. dostępności cyfrowej należy:
1) Zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej oraz BIP poprzez ich funkcjonalność, kompatybilność, postrzegalność i zrozumiałość;
2) Organizację kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej z Koordynatorami ds. Dostępności.

Nazwa pliku:
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego Pobierz
Plan działania na rzecz poprawy zapoenienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Pobierz